Reklamation av tvättresultat

BoatWasher uppskattar kritik och återkoppling från alla.

Är du missnöjd med tvättresultatet så vill vi berätta att vi  är mycket ledsna för det och att vi uppskattar att du tar dig tid att ge oss återkoppling.  Konstruktiv kritik är ett viktigt underlag för att BoatWasher ska kunna bli bättre och bättre i både kunders, leverantörers och andra partners ögon.

För att försöka finna förklaringen till att tvättresultatet blivit som det har blivit är vi tacksamma om du skulle kunna mejla svar på frågorna nedan, till reklamation@boatwasher.se :

  1. När upptäcktes bristerna i tvättresultatet?
  2. Var på båten har det inte blivit tillräckligt rent? Skicka gärna bilder.
  3. Vad är det för båt (modell, LxBxD) ?
  4. När sjösattes båten?
  5. Var har båten legat förtöjd under säsongen?
  6. Hur många gånger och var har ni bottentvättat båten denna säsong?
    Ange, för varje tvättillfälle: datum, plats och betalda/utförda tjänster (Bottentvätt MED tvätt av akterspegel och utombordare/drev eller UTAN)? Vänligen bifoga biljett/kvitto.
  7. Har ni bottentvättat båten enligt BoatWashers tvättråd?  Se boatwasher.se/tvattrad
  8. Upplevde ni maskinisten som engagerad och noggrann?
  9. Minns du vad maskinisten hette?
  10. Hur önskar du att vi löser problemet?
  11. Övriga noteringar:

 

Tack på förhand!

/Team BoatWasher

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s